Poradenství jako z 90. let
- od Robert Stejkora
Včera jsem byl, skrze mého klienta, svědkem toho, jak se neustále některé společnosti snaží praktikovat finanční poradenství stejně jako před 10 lety. Co hůře, stejně jako v 90. letech. Tím pouze degradují, již tolik zprofanovaný obor, na ještě větší „špínu“ než jakou je, bohužel, v očích mnoha klientů, nyní.
Rád bych se podělil o tento „moderní“ styl práce jedné velké, zelené, finančně-poradenské společnosti, formou nového článku. Chtěl bych napsal, že se jedná o „úsměvný příběh“, ale bohužel, je spíše k pláči.
Zmíněný klient, kterému říkejme třeba Petr Klient, měl telefonát od operátorky, této společnosti (říkejme jí třeba Markéta Operátorová) a jelikož se mu telefonní hovory nahrávají, mohu zde uvést přesný přepis, zmíněného telefonátu, tak abyste se mohli „pobavit“ i Vy. Respektive, abyste měli příklad finančního poradenství, od kterého doporučuji dát rychle ruce pryč.